Före


I morse vakna Elton före 07. Jag förstår inte hur han kan sova så bra hos mormor och morfar, men inte här hemma?
Vi klev upp, bytte blöja, myste ner oss i soffan med mjölk, riskaka och självklart Vakna med the voice! Elton är som tokig i de :) Sötlöken våran!
Elton skippade frukosten även i dag (tur att han fick en sej en riskaka iaf!). Efter frukosten borsta vi tänderna och klädde på oss, busa och byggde pussel.
För engångsskull var Elton vaken då Roger kom hem på lunch, så vi gjorde nudlar och dela på. Elton åt hur mycket som hällst! Mätta och belåtna, la vi oss i sängen. Vi somna direkt båda två, men jag klev upp. Skulle beställa lite kläder åt Elton, men prinsen fick för sej att vakna. Efter knappt en halvtimme.. Men han somna på mej ett tag, sov nog en halvtimme till. Mys!

När Elton vaknat till, klädde vi på oss och tog snowracern till lill Ica. När vi skulle gå in på Ica, börja Elton tokgrina och ville inte alls gå in och lämna snowracern ute. Sluta med att jag fick bära han in, medans tårarna rann ner för kinderna. Fisunge! :) Men de gick fort, vi skulle ju bara ha mjölk och ris, så vi kunde laga middag!
Vi hann nästan bara in, så kom pappa Roger oxå. Medans jag fixa middagen (kyckling, wookgrönsaker och ris), lekte Elton och Roger på golvet, Elton skratta så han kiknar! :) De värmer verkligen i hjärtat!
Elton måste tyckt maten var väldigt god, för han åt upp hela tallriken. Och Roger hade hätt upp mycket mat! Efter maten var Elton ibehov av en dusch ;) Så medans jag fixa disken och tvätten, tog Roger och Elton en lång dusch.

Nu ligger båda mina prinsar och snarkar :) Roger somna när han natta Elton. Var in och väckte han för ett tag sedan, fick till svar att han snart skulle komma. Men än har han inte masat sej upp ;)

Prata med Martin nyss, han stog på flygplatsen här i Sundsvall. Han skulle ta en taxi hem, bad han ringa när han kom hem. Så han ringde precis! :) Tänk, att min lillebror, är en stor karl! Jag har svårt att fatta att han är så gammal, vilket oxå betyder att jag är gammal..

Jag funderar på om jag ska poppa lite popcorn och hitta en bra film? Så får de nog bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0