Bilder - 100126 till 100204


Mys hos mormor och morfar!

Russin, mums!

Snowracer med moter Louise!

Självklart måste man testa skotern!

Kan äta själv!

Festfin för mormor!

påväg på öppnaförskolan med mormor

Öppnaförskolan

Duschkillen! :)

Nyvaken :)

Bus med gardinen

Nyss hemkommen från badhuset, dags för nattning!

Söt Troy på besök, vi kollar in fåglarna, han och jag! :)

Elton somna på mej, sötlöken!
(Jag bjuder på denna bild, ser inte klok ut..)

Pajasen våran :)

Elton kollar in traktorn, vilket han kan göra i timmar..

Mys!


Kommentarer
Postat av: ★ Twixy ★

svar; hua, den har ja också smakat, inte heller någon som jag kommer köpa igen :S tacka vet jag dom "vanliga" chokladkakorna :D



vilka härliga kort på barnen! myys!

2010-02-05 @ 13:57:45
URL: http://lillatwixy.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej!

Tack för kommenteren om tapeten :)

och jag kommenterade ett annat inlägg men vet inte om du ser att jag har gjort det. För vad jag har förstått så kan man tydligen inte se om man har fått en kommentar på ett gammalt inlägg utan man kan bara se om någon komenterar det nyaste inlägget. Jag vet inte men jag skriver här med.

Såg på en bild när lillkillen badade och jag tyckte att jag kände igen badrummet för det såg likadant ut som vårat. Men sedan såg jag en annan bild och då såg jag även att ni bor i detta området och på tal om det så tror jag till och med att jag såg er idag när ni vinkade till vaktmästaren när han skottade som jag nu förstått är pappa till ditt barn :P Haha har jag förstått rätt då? :P Krångligt det dära nu :P

2010-02-05 @ 19:08:07
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0