Vem?


Jag sitter här i mörkret, med min filt, gammelfarmors enormt goda saft och kollar på Medium. Så hör jag dörren och att nån kommer in(?)! Hjärtat hoppar genast över x antal slag och hjärnan går på högvarv, minst sagt! Vem kan de vara?

In kommer Memme och ser lite smått chockad ut. Jag börja genast tänka på en massa, vad som kan ha hänt och vem? Men de visa sej att de var mej de handla om! Roger hade tydligen ringt mej 15 gånger ikväll och jag hade inte svarat. Så han ringde i panik till Memme och hon kunde ju inte sluta tänka på de, så hon klädde på sej och for hit. Och här satt jag som ett fån, fatta ingenting! Haha :)

Roger lät rätt skärrad när jag ringde upp han, men han var glad att inget var på tok :)
Min älskade Roger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0