Superoroligt..


Flera kvällar i rad, har Elton haft svårt att somna. Han grinar och vill inte alls ligga i sin säng, blir helt hysterisk! Han som har somnat så snällt och tyst, direkt. Och nu ikväll vet jag inte vad de är med han? Han har vaknat flera gånger nu bara, så undra hur natten blir?

Roger har precis farit på innebandyträningen, Leif var och klocka upp han. Dock ska han inte träna, då hans rygg är som den är. Men första träningen kunde han bara inte missa, om han så fick sitta brevid och kolla på ;)

Efter att jag hade varit hos läkaren, for vi hem och fixa lunch. Sedan slockna både jag och Elton, jag var helt slut efter att ha varit nervös. Haha! Precis när vi vakna, kom Memme en snabbis.
Elton och Roger har lekt med lera, som blev monster :) Kul tyckte Elton, men pappa tyckte nog att de var roligare!

Innan Elton skulle sova, kom morfar hit en snabbis. Dock trodde han att de var mormor (dom hade pratat i telefonen och mormor sa att hon ville komma), så han blev nog lite besviken när Moff (morfar - enligt Elton) kom istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0