Precis vad som behövdes!


Efter att jag fått bort allt klet från golvet och väggen, kom Memme med fika. Lussekatter och te, precis vad som behövdes just då! Lite surr och alla papper var med (trodde jag, hmm..), for vi mot arbetsförmedligen. Ja, finns inte mycket att säga om de.. Skönt att ha de gjort iaf! Min handlägare kunde inte förstå varför ja hade varit mammaledig i 2½år!?

När ja var klar, kom Elton och Memme och hämta mej. Gulle dom! Vi for direkt på BrandWorld, för att kika på ett par skor till Lilleman. Vi hitta ett par direkt och Elton verka gilla dom. Så dom fick de bli, kunde inte bli lättare! Tack så himla mycket Memme!
Sedan var vi och handla, vi skulle nämligen göra lax och pressade pärer, med romsås. Mums! Även Memme stanna på middag och bus.

Elton testar skorna :)


Även ikväll hade Elton svårt att somna, ikväll vara han övertrött som bara den.. Sluta med att han somna som igår, i fel ände av sängen!


Pojkarna ligger och snarkar ikapp, hör Roger ända hit :) Tror han somna före Elton ikväll, på soffan. Tvinga in han i sängen, då jag inte hörde tvn. Haha!
Jag ska snart ta och krypa ner brevid mina älskade, men jag är inte ett dugg trött..


Kommentarer
Postat av: Nina

Fina skor. Vad kostade dom?

Ja jag har en ny tillfällig sida nu minaplanscher.blogg.se =)

2010-12-02 @ 08:37:31
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0