Jag ville bara grin!



Idag när jag gjorde mej i ordning för att fara, precis när jag var klar, råkar jag putta ner min foundation..
Självklart landa den precis på kanten av handfatet, så den gick sönder, såklart! Ååå, jag var så arg att jag kokade! Inte så mycket för att den gick sönder (iaf inte just då!), men för att jag hade inte tid för sånt. Och jag var nog stressad, stressad över att åka på arbetsförmedlingen (jag är alltid stressad inför sånt, möten och skit).

Inte nog med allt klet, utan de var glasbitar överallt, ute i hallen oxå. Märkte senare, att jag hade en liten glasbit i foten, som farfarande sitter kvar, då jag inte får bort den.. Jag ville bara grina!

Och att jag dessutom bara hade använt skiten typ 2 gånger, fan!


Kommentarer
Postat av: Erika

Attans då, inte roligt när saker går sönder sådär! :(

2010-12-03 @ 15:52:15
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0