Dum idé?


Jag skicka Roger på affären, kanske var en dum idé? Han for för ett bra tag sedan..

När jag och mormor hade färgat håret, fikat och myst i soffan, for mormor mot Birsta igen. Jag fick sällskap av gammelfarfar, som inte alls var sugen på shopping!
Efter att jag hade hämtat Elton, drog jag igång köttbullefixet. Elton busa med gammelfarfar, så jag passa på! 2 kilo köttfärs senare, är all julmat för våran del, klart! Och goda blev köttbullarna, kan jag lova!

Innan hela högen for mot Ljunga igen, drack vi kaffe och surra. Sedan fixa vi lite middag: Kyckling. Som jag längtat! Blev en tidig kväll för prins Elton. Han var så trött!

I morron har vi fullt upp hela dagen! Första ska vi och fixa dom sista julklapparna, sedan ska vi hem och städa, tvätta, bädda rent i sängarna, dammsuga och skura. Julklapparna ska slås in, Roger ska klippas, Elton ska bada, vi ska kolla kläder, packa och göra allt klart tills vi ska fara. Sedan tänkte vi hinna med och spela BingoLotto..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0