December - redan?


06:45 vakna prinsen i morse, mycket bättre tid då vi ska på dagis! Men vi låg kvar en bra stund och kramades, mysigt! Sedan förklara jag för Elton att idag får man börja öppna paket, men bara ett. Självklart hoppa han ur sängen och såg direkt kalendern. Vilken lycka! :)


Direkt upp i soffan och öppna! Elton blev nöjd med första paketet och släppte inte den förrän vi skulle gå på dagis!



Idag var de riktigt skönt ute, bara -6,6. Helt okej! Jag ska ta och slänga i mej lite frukost, duscha, tvätta och hänga den, fixa papperna jag ska ha med mej och vid 12:30 kommer Memme och hämtar mej. Hon är så gullig och skjutsar mej på arbetsförmedlingen, tack! Jag hatar bussarna här, helt idiotiskt att man ska behöva åka åt fel håll först, för att sedan byta buss, för att komma dit man ska! Nä, nu får dom ändra tillbaka, direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0