Däcka




I morse efter att vi hade fikat, drog vi en snabbis till Birsta. Roger skulle hämta ut mediciner och byta en tröja han fick i julklapp, snabbt gjort. Hemma fixa vi lite lunch, Korvstroganoff från igår.
Roger for vidare och fixa lite ärenden, jag och Elton kröp ner under täcket och däcka! Vi sov i över 2 timmar, innan Roger väckte oss.
Vi hade planerat utebus med Emilie och Stella, så de var bara att hoppa i kläderna och gå ut! :) Utevisiten blev inte alls som tänkt.. Elton fick för sej att tjorva mitt i pulkbacken, som var full i snö, så han vägra gå. Och inte fick jag bära han heller. Tillslut kom vi upp, men bestämde att göra ett nytt försök i en annan backe. Nästan där, kom jag på att jag måste tappat min nyckel i backen, bland all snö. Åh, jag ville bara dö! Men snällaste Emilie tog en titt, men itta den inte.. Visa sej att den satt kvar i dörren till barnvagnsförådet, hmm! då gav vi upp och gick in.
Fixa lite middag och busa. Strax innan nattning gick damerna hem och Elton hoppa i sängen!

Jag har kollat igenom alla bilder sedan juldagarna, massa bilder. Nu ska jag bara fixa lite, så ska jag försöka blogga ikapp en massa! Har ju sedan innan jul oxå.. Men först måste Roger fixa ett nytt fotoprogram, för de jag bruka använda, funkar inte. Typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0