Besök och Luciafirande



Innan vi kom iväg, sprang Elton runt nakenfis och busa med Martin. Jag gav Martin ett svårt jobb - klä på en Elton som inte vill! ;)

Efter att vi hade sovit, jag och Elton, kom morbror Martin hit. Vi käkade lunch alla fira, sedan gick vi mot dagis och Luciafirandet. Dock kom vi försent.. Vi skulle precis klä på oss, så råkar Elton ha sönder lampan på sitt Lucialjus(heter de så?), så vi fick plocka bort massa småbitar och dammsuga. Vi kom lagomt till att Luciatåget skulle gå ut (Eltons avdelning hade inge Luciatåg, utan de skötte storbarna)..


Vi fika, Elton visa morbror Martin vart han håller till på dagarna och busa en massa :) Mysigt!


Elton har ätit jättedåligt hela dagen! Tills att vi gick på dagis, klockan 15, hade han ätit en riskaka och druckit äppeljuice. Han vägra lunchen totalt.. På dagis åt han två pepparkakor och lite saft. Ingen middag. Efter en lång diskution, fick jag i han en tallrik gröt nu på kvällen.

På kvällskvisken kom Memme förbi. Igår kväll när Elton skulle sova, prata han bara om Memme och smågrina. Så jag lova att vi skulle ses. Ett sms senare, bestämde Memme för att komma idag.
Tyvärr for hon precis när Elton skulle natta, så de blev många tårar.. Och lång tid tog de för han att somna ikväll, mammas prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0