Vatten


Jag älskar verkligen vädret, solen och värmen. Men, jag hatar när snön smälter och allt vatten kommer fram! Jag blir helt ärligt tokig. Och Elton älskar att testa alla gränser som går! Vi hade med oss tre par vantar ut, på bara några minuter är alla blöt! Han kollar på mej, flinar och stoppar ner händerna i vattnet. Jag kokar!

Efter en timme i solen fick jag nog. Jag orkar inte vara elak hela tiden vi är ute. Lättare att gå in, så jag slipper säga nej (till att stoppa vantarna i vattnet iaf..)! Jag som älskar att vara ute med Elton. Nej, nu får all snö och vatten försvinna! Så vi kan gunga, bygga sandslott, gräva med traktorn och verkligen njuta av solen och vädret!

Nu har jag sjukt dåligt samvete oxå! När de är finväder ute, satt jag Elton framför tvn (men jag är taggig som en kaktus just nu, dock går de över på några minuter..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0