Stor&Liten


Vi gick på Sto&Liten i går, när Elton hade sovit klart. Elton var jättetrött när vi kom dit, ville bara ha snutten och tutten (som han råka se när vi skulle gå och promt ha med sej..). Men efter ett tag blev han varm i kläderna, lekte på rätt bra :) När vi gick hem fick vi sällskap av Emilie och Stella, alltid trevligt!

Kom hem strax före Roger. Han gick och handla middag, lagade middagen och vi busa medans.
Elton somna jättefort i går kväll, men sov oroligt. Innan 23 hade han grinat till några gånger. Han som inte ha gjort de på evigheter! Men han är snorig som bara den och har även börjat hosta lite grann. Att snoret aldrig tar slut!

Nu på morronen har vi inte gjort annat än torkat snor och lyssnat på gnäll. Mina öron lossnar snart! Redan vid 09 ville Elton sova eller han behövde de, men de är påtok för tidigt.
Men när Roger åkte in till stan, fick Elton hoppa ner i sängen. Han hade svårt att slappna av i dag, men nu sover han och har gjort ett tag. Jag har hunnit duscha och fått på mej kläder.

När Elton vaknar har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Kanske gå ut, beror på vädret.
På eftermiddagen ska jag med gammelmormor och storhandla iaf. Elton blir hemma med pappa, badar och myser. Lika bra, så slipper han följa med! Ska bli så skönt att fylla på i frysen och kyllskåpet! Just nuu ekar de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0