Regna


Elton sov så länge i dag och när han vakna, var han inte alls på humör. Så de blev inge Stor&Liten, dessutom börja de regna och fortsatte hela eftermiddagen..

Vi har varit inne och myst hela dagen, ganska skönt och inte göra nått. Dock blir ju Elton rastlös, stackarn!
Dagispapperna var jag iaf och la på lådan. Posta även en jobbansökan, sökte mest för skoj. Vore "roligt" att gå på intervju, man lär sej ju alltid nått. Hatar egentligen sånt, jag får alltid ont i magen innan och blir sjukt nervös!

Jag har så ont i huvudet och är helt slut i kroppen, så sängen nästa för mej!
Längtar tills i morron, saknar Malin! Ska bli jättekul att umgås, snacka skit och bara vara. Jag trivs så bra med Malin, hon får mej alltid på bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0