Putsa


Jag håller på att putsa fönster, äntligen! Har tagit en paus nu och stoppat ner Elton i sängen. Han tyckte de var dötråkigt! Och han var så trött, så lite sömn på de, blir de nog bra! Är tyst nu, då jag antar att han sover..
Har insidan av fönstret i köket och sovrummet kvar och båda fönsterna i vardagsrummet, sedan är jag klar! Funderar på om jag ska byta gardiner eller inte? Men skulle behövt köpt några nya oxå, så de kanske får vänta..

Hade tänkt att jag och Elton skulle ta en promenad och köpa årets första mjukglass (om dom nu har börjat sålt de?), men solen har helt plötsligt försvunnit. Och de ser inte ut som att den tänker titta fram heler..
Vi stannar nog inne hela dagen i dag och får massa nyttigt gjort i stället. Är vårstädning på G nu!

Prata nyss med morfar, han skulle komma och sova här i natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0