Besök


Igår hade vi besök hela dagen! :) Efter Eltons tupplur och lunchen, kom Martin och Gina. Elton blev lika glad som alltid! Lite senare kom även Marith, Danne och Cornelia (Eltons kusin). Kaffe och massa surr!
När halva besöket (Marith, Danne och Cornelia) begav sej hem, for vi på och pumpa däcken och handla på Ica Maxi. Handla massa grönsaker till middagen: Tacopaj!
Så när vi kom hem börja vi med middagen direkt. Gick sådär.. Men efter många om och men, fick vi iaf till en paj. Dock smaka den allt annat än bra, iaf enligt mej. Alla andra åt och såg glad ut. Martin åt nog halva pajen själv :) Haha!

Medans jag klippte Roger, bada Martin Elton. Tack för de! :) När Martin och Gina åkte hem, tog vi och natta. Resten av kvällen halvsov vi i soffan, jag och Roger.
Elton vakna lagomt tills vi gick och la oss, kom över till oss direkt. Dock har vi sovit dåligt alla tre. Min rygg och axel är allt annat än bra, sjukt ont!

Nu ligger Elton och sover, var tjurigt i dag. Men tillslut så! Roger kommer nog snart hem på lunch. Jag sitter fortfarande i mjukisbyxor och en urtvättad tröja ;) Håller på att tvätta, men annars är de segt..
Får se vad vi hittar på i dag. Blåser som tusiken ute, så om vi går ut, vet jag inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0