Badhuset


I går prata vi om att vi skulle fara och bada i dag. Men, i morse ringde Byström och fråga om Elton och Roger ville med och bada (de är deras grej!). Så jag har nyss skickat iväg dom på badhuset! :) Jag är jätteavis, men är de grabbmys, så är de!

Jag ska försöka få lite gjort, tänkte ta mej ann kylskåpet. Nånting har runnit ut, över hela kylskåpet. Så de är alldeles kletigt! Men innan ska jag fixa våffelsmeten, som vi ska äta till lunch, när prinsarna kommer hem.
Annars ska jag nog bara njuta av den lilla stund jag får för mej själv!

Kommentarer
Postat av: mli

Jag har velat åka på badhuset i en evighet nu men det blir aldrig av!



Kan vi inte åka tillsammans något? Är mycket roligare när man är flera!

2010-04-10 @ 10:38:01
URL: http://mlish.se
Postat av: Anonym

Hej! har du någon gång varit inne på min blogg?

Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa mig via bloglovin?

jag designar också bloggar!



Om du vill ha en design? kolla min sida under fliken design längst upp



Kram !

2010-04-10 @ 11:33:56
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0