Veckan


Har varit dåligt med bloggande den här veckan, ska försöka uppdatera lite iaf..

I Måndags hade vi en inne dag, ingen av oss var på humör för nått. Dessutom var de kallt ute, men vid 15 fråga Frida och Arvid om vi ville gunga med dom. Och självklart, trotts de blåste ;) Och kallt var de!



Innan vi gick ut, var Elton tvungen att testa den nya stolen!

Påväg ut på gården

Ute i blåsten, med Arvid!

Tack för sällskapet, bästaste grannarna! :)


I går hade vi en mysmorron, tog de lugnt och busa hemma bara. 12:30 gick jag och Elton till Kyrkis, Elton behövde se lite andra leksaker och komma ut! Även Frida, Arvid och C-H kom, mycket trevligt!
När vi kom hem hann jag bara packa väskan med badkläder, lämna av Elton och kila till bussen. Jag skulle in till stan och träffa mormor/gammelmormor, på hennes jobb. Var där 16:30, men mormor/gammelmormos möte hade dragit över, så vi blev kvar ett tag. Jag fixa med min jobb ansökan (japp, jag har sökt jobb, ett iaf!), kändes kanon!
När mormor/gammelmormor var klar, åkte vi och posta mitt brev och sedan raka vägen till Sporthallen. Där blev de simning, 40 längder. Lagomt sådär första gången. Sedan basta vi, underbart!
Innan vi for hem var vi på Willys och handla lite och efter de for vi hem. Elton var fortfarande vaken, han hade somnat till i matstolen tidigare på eftermiddagen, så han var pigg..
Tänkte käka middag, som vi inte hann innan jag for, men Elton ville annat. Han vägra somna.. Så när han tillsut, efter mycket grin, somna i pappa Rogers famn, efter 22, satt maten mycket bra i magen!
Jag var tydligen helt slut efter simmandet, slockna i soffan, vilket jag inte gjort på länge nu. Flytta mej bara till sängen och slockna lika fort igen!


Elton påväg till Kyrkis!


I dag har varit en riktig latdag.. Vi har inte gjort många knop alls. Ätit, busat, Sovit, ätis busat, sovit och busat ännu mer.
Roger hjälpte Byström på förmiddagen. Annars har vi bara varit hemma. Elton är snorig och gnällig, men ingen feber. Dessutom dreglar han som en tok, värre än värst. Kanske är en tand på G ändå?
Tidigare i kväll ringde pappa/morfar, fråga om vi hade nån matlåda i frysen, vilket vi inte hade. Så jag lova att jag skulle fixa nån åt han. Sagt och gjort, jag och Roger har gjort köttfärssås och även lax, här på kvällskvisten. Så i natt kommer pappa/morfar och lånar duschen och sover här. Sedan blev de ändrade planer, så han blir här hela dagen i morron. Så han skulle låna Elton på promenad och mysa med han hela dagen :) Mys!

I kväll var de ju även säsongspremiär av Greys, så otroligt bra! Jag älskar verkligen den serien. Både skratt och gråt!
Nu är de bara skit på tv, så jag fundera på om jag ska krypa ner i sängen i stället. Elton sover faktiskt helt okej, han har inte vaknat en enda gång än. Vilket är bra för att vara han, minns inte sist de hände.
Men jag hatar att somna innan Roger är hemma.. Och han är och tränar, när han kommer hem vet man aldrig :)


Bilder från dagen!

Testa mammas halsduk ;)

Världens bästa pojkar!

När pappa Roger gick på lill Ica, blev Elton helt tokig (som han alltid blir då pappa går utan för dörren..) och börja grina hysteriskt.
Så han hämta skorna..

Och sedan banka han på dörren ;) Sötungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0