Nyss


Har nästan nyss fått Elton och somna.. Han var så trött i dag vid 15, gick inte att hålla han vaken, så han fick sova. Och sov lite över en timme. Så när de var dags för nattning vid 19-19:30, vägra han somna..
Är de inte typiskt, att när Elton vägra sova, då har Roger träning. Men men, nu sover prinsen iaf! Och Roger är och tränar, jag sitter i sängen brevid den smått snarkande Elton :) Han är bara för söt!


Annars i dag har vi haft besök hela dagen! Martin kom i morse, blev lätt paff då jag satt och läste tidningen i morse och Martin kommer och går :) Haha. Men jag hade missat sms:et och han chansade att vi var hemma. Bra gjort!
Så när Elton vakna, busa dom på en massa och fixa på lite kläder. Och jag hann plocka undan lite, vika tvätt, tvätta en maskin, bädda, tömma och fylla diskmaskinen och fixa lunch.
När Roger kom hem vid 14, for Martin hem. Vi hann bara fixa lite mat åt Roger och busa lite, innan Eltons farmor kom. När hon kom blev de kaffe medans Elton sov, sedan busa dom järnet!
När Ulla for fixa vi middag, korvstroganoff. Mycket god! Saknade dock riset lite, men de funkar.
I morron ska vi på Kyrkis, så jag hoppas Emilie och Stella följer med :) De var ju så trevligt sist!

Kommentarer
Postat av: mli

Klart vi ska med :)

2009-09-09 @ 22:34:57
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0