Tupplur


När Roger kom hem i dag, tog vi oss alla tre en tupplur. Sov i över 1½ timme, alla tre. Så skönt! :) Lagomt till vi vakna kom Martin och Gina. Roger hade bjudit hit dom på middag :)
Så när dom kom gick vi på lill Ica, medans Roger börja med middagen. Blev sen middag, men gud så god!
När de var dags för nattning vägra Elton somna.. Han har så svårt att slappna av och somna, när vi har besök. Han somna flera gånger, man vakna lika fort igen.. 
Han somna i min famn, lite efter att Roger, Martin och Gina farit på träningen. Roger är fortfarande på träning, lär nog komma när som hällst.
Jag gör inte ett skit! Allt är gjort. Städat, diskat och tvättat. Inge bra på tv:n och jag är inte ett dugg trött..

I morron blir de nog Kyrkis för oss, bara Elton sover och äter som han ska. När mormor/gammelmormor slutar jobba, ska jag hjälpa hon med Rogers present. Min älskade fyller ju år på Måndag! :)
Sedan ska vi kika på en jacka till Elton, har inte hittat nån än.. Och nu är de verkligen kallt ute, så de är ett måste!

 

Öppna paket är skoj! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0