Otroligt


Helt otroligt! Elton somna ju i går då vi gick hem från Birsta, vid 18 ungefär. Väckte han när vi kom hem, försökte få i han lite gröt, men de misslyckades. Så han fick somna om, vilket han gjorde direkt!
Jag och Roger gick och la oss klockan 23 i går kväll, då hade Elton inte gjort ett ljud i från sej. Men han börja vrida och vända på sej då, så vi trodde att han skulle vakna och vilja komma till våran säng. Men inte då!
I morse klockan 05 vakna jag och fick panik, blev helt kall. Kände inte Elton brevid mej, vilket jag gör varje morron. Men, han låg kvar i sin säng! Var tvungen att lyssna så han andades, vilket han så klart gjorde.
Somnade om och 06:10 vakna Elton i morse, kom till våran säng och gosa lite innan vi klev upp.
Tänk att han somna 18 och sov ända till 06, utan gröt, i sin säng och utan att vakna en ändå gång! De måste nog vara bästa natten på alla hans, snart, 15 månader! :) Men, de lär ju bara vara en engångsföreteelse..

Efter frukosten i morse, tog vi oss en tupplur alla tre. Mycket skönt! Sedan tog vi och städa lite, plocka ihop och dammsuga. Elton är ju så duktig att hjälpa till ;) Dock ligger alla leksaker ute på golvet igen.. De ska tydligen vara så, enligt Elton!
Nu sover prinsen igen, somna i min famn. Han gick och hämta snutten och tutten som låg i hans säng, kröp upp i mitt knä och somna på 2 sekunder :) Sötungen!
Roger är och hjälper Danne att byta bromsar eller va de nu var.
Jag har precis startat en maskin med tvätt och funderar på om jag ska fixa nån lunch medans prinsen sover, är hungrig som bara den!

Justja, har ju glömt att berätta hur de gick med vägningen i Fredags (missa ju förra Fredagen)! De gick över förväntan faktiskt! Med så mycket fusk som de blev då, trodde jag att jag skulle ha gått upp alla kilon jag tappat.. Men, jag hade i stället gått ner -1,6 kilo på 2 veckor. Mycket bra, med tanke på fusket!
Så nu har jag gått ner -6 kilo totalt, på 6 veckor. Känns som att de går så segt, men de går iaf åt rätt håll!
Men efter allt fusk nu (med Rogers födelsedag och massa tårta), ska jag köra hårt tills jag fyller år (då blir de ju ännu mer tårta, så klart, haha)!
De känns så bra att de äntligen börja hända nått, att jag har tagit tag i vikten!
I dag fick jag dessutom på mej en BH som jag inte kunnat haft sedan innan jag blev med Elton. En riktig sporre!

Kommentarer
Postat av: Kvack

Vad duktig du är. 6 kg är ju jättemycket. Lycka till i fortsättningen.

2009-10-21 @ 13:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0