Mardrömmar


Lagomt till vi gick och la oss i går kväll, vakna Elton och grina, som jag aldrig hört han förut. Och kasta sej i sängen, helt hysterisk. Försökte väcka han, men de funkade inte. Nästan som att de bara blev värre. Efter många och extremt långa minuter, lugna han ner sej. Mardrömmar? 
Tyvärr ville han inte somna om. Så fort han råka somna, vakna han till lika fort igen, och grina. Vid 01:30 somna han iaf om och sov rätt okej resten av natten.  

I dag på förmiddagen tog vi igen den dåliga natten, sov i nästan 2 timmar, jag och Elton. Mycket skönt! Sedan var de dags för lunch och efter de for vi och fixa lite. Var på banken och satte in pengar på kontot, köpte present och handla lite mat.
Hemma blev de middag för en mycket trött Elton. Roger fixa sen middag till oss, köttgryta. Grymt god! 
Sedan blev de en massa bus innan de var dags för gröt, jamas och nattning. Elton somna supersnällt även i kväll. Hoppas han sover bra hela natten oxå!

Flera dagar i rad nu, har Elton skippat tuppluren på eftermiddagen. Han vägrar att somna, men är så himla trött vid 16-17. Vet inte hur vi ska få till de. Han skulle verkligen behöva sova, för vem vill ha en grinig liten fis, varje dag, några timmar? Nä, måste bli nån ordning på sovtiderna igen!




Päron är tydligen superduper smarrigt! :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Usch sådär hade Liam med i somras.. så otäckt.



Jo jag hade bestämt mig för Noel redan från början men hade lite svårt att få med mig mannen ;)

2009-10-06 @ 10:44:45
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0