Klart


Precis när jag hade skrivit klart blogginlägget i går kväll, vakna Elton.. Så vi gick och la oss då, somna ganska direkt. Sedan har natten varit sådär, som dom flesta nätterna.

Elton har fått ny blöja och gröt. Sedan han vi suttit i soffan och myst framför Vakna med the voice :) Roger snarkar fortfarande.
Elton ska snart sova, jag ska fixa frukost och sedan tänkte jag försöka ta mej ut på en promenad, själv. Utan barnvagn. Elton hatar ju att sitta i vagnen, så då passar jag på och få lite egetid då!
Får se om jag städar badrummet innan eller efter promenaden. För de ska göras i dag iaf! Sedan ska de tvättas oxå.
Annars får vi se vad som händer i dag!


Kommentarer
Postat av: Nina

Åh vad gullig du är, det vill vi gärna :)

2009-10-26 @ 19:16:36
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0