Bra


I natt har Elton sovit hur bra som hällst! Så underbart, var verkligen på tiden.
Han somna snällt i går kväll, vakna till vid 23, så då gick jag och Roger och la oss. Sedan sov han helt okej hela natten, några gånger har han tappat tutten, men somnat om ganska fort. Sedan sov han ända till 07, myste och klev upp 07:30. Fler såna nätter och mornar, tack!

I dag har vi bara varit inne.. Hatar verkligen de här skit vädret! Nu får de sluta regna iaf, så man kan vara ute. Jag blir tokig på att vara inne. Inte bara jag, utan Elton oxå! Han blir så rastlös, hittar på massa hyss och är helt omöjlig. Nej, i morron måste vi ut och hitta på nått!


Bästa med dagen: På eftermiddagen gick Elton genom hela köket och ända ut i hallen, helt själv! Han bara gick och gick :) Han är verkligen hur duktig som hällst, stadig och allt! Bara han kunde fatta de själv :) Men han är en liten fegis, mamma och pappas lilla fegis!


Elton visar musklerna, haha! :)

Sötast i världen!




Kommentarer
Postat av: Socka

Hihi! Så go han är :-) och appropå vad ni skrev om hår på FL så måste jag bara hålla med! HAN ÄR SÅÅÅ FIN i långt hår, och med de där små lockarna blir det ju bara bättre och bättre ju längre håret blir!

2009-10-05 @ 08:59:04
URL: http://socka.blogg.se/
Postat av: Nina

haha jag älskar eltons lockar :) så underbara!

2009-10-05 @ 19:31:42
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0