Trivs


I går gick jag över till Frida, på lite te och skit snack. Så underbart skönt att umgås med Frida, jag trivs så bra med hon! De behövs inte så mycket, utan allt känns så enkelt. Jag gick dit i mina mjukbyxor och toffs i håret, som mitt riktiga jag ;) haha! Nej, de jag skulle få fram var att jag trivs att umgås med Frida!

När jag kom hem sov Elton, han hade somnat i pappa Rogers famn. Skönt tänkte jag! Men de varade inte allt för länge, utan Elton vakan kort där efter.. Pigg som en mört och vägra somna om. Så vi gav upp och gick och la oss allihopa.
En sådär natt har de varit, med en tidig morron. Så där fick vi igen, för den extremt braiga helgen (sovande kvällar och sena mornar!).

Just nu ligger fisen ute och sover, somna innan jag änns han börja gunga han. Så han var trött! :) Roger sitter i telefonkö. Och jag ska snart se One Tree Hill!
Sedan ska jag packa. Far till Ljunga redan i kväll, annars kommer jag sent i morron. Och komma försent första dagen, är ingen hitt! Jag är sjukt nervös!



Nej, nu ska jag kika på One Tree Hill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0