Seg


Vilken seg dag! Eller hela veckan har varit seg! Hatar att vara hemma, inte ha nått planerat. Inte komma ut. Nästa vecka ska vi verkligen komma ut, hitta på nått!

I dag har vi myst inne, som vi gjort hela veckan. Roger mår bra nu och har gjort de sedan i går, så i morron borde de vara okej!

I dag har jag rensat min garderob, kändes som att de var behövligt! Jag kanske kan ha 1/4 av alla kläder jag äger, om äns de.. Och varje gång jag öppnar garderoben, mår jag dåligt över att se dom där jävla kläderna jag inte kommer i. Så nu ligger kläderna i en fullproppad flyttkartong och ska ner i källaren. För nångång ska jag komma i dom, de är verkligen ett mål!
Nu är de väldigt tomt i garderoben, men hällre de..

Elton sover jätteoroligt. Roger har nyss försökt natta han i över en timme och nu sover han. Men jag känner på mej att de blir en jobbig natt, så jag ska snart krypa ner jag oxå.

I morron ska jag och lämna blod. Roger ska och byta golv hos mormor/gammelmormor. Och så ska vi på Birsta och leta presenter.



Jag har bestämt mej, i morron ska jag ringa!


Kommentarer
Postat av: Nina

ja verkligen. jag var nyss in till liam som låg och grät och jämrade sig i sömnen.

han blir allt piggare på dagarna även om han har hemsk hosta men kvällarna/nätterna är hemska.



har ni varit hos doktorn å kollat?

vi funderar på det..

2009-11-04 @ 22:26:42
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0