Ojojoj


Ojojoj, nu har de varit mycket några dagar. Älskar de! :)

I fredags fyllde jag år. Hade en toppen dag! Först kom pappa/morfar och fika frukost med oss. Sedan hann vi med lunch innan han for och jobba. När pappa/morfar for, kom mormor/gammelmormor och hennes syster, May. Fika tårta och öppna presenter!
Mellan allt besök, hann vi kila upp till Frida oxå. Bjöd på lite tårta och snacka skit. När vi kom hem igen, var de full fart. Tårta och massa paketöppning! :)

I Lördags var vi på Birsta med mormor/gammelmormor, Martin och Gina. Leta täckjacka och täckbyxor åt Melker, när vi hittat de, for vi på Drakborgen. Där blev de massa massa massa bus. Alla pojkarna blev som tokiga! Dock var de för mycket folk för min smak..
När vi for hem tog vi med oss mat från McDonalds. Sedan myste vi i soffan resten av kvällen, men chips och Coca Cola.

I Söndags var vi och käka middag hos mormor/gammelmormor. Efter middagen for vi på match, Roger och Martin skulle spela. Blev 2-2, dom spela riktigt bra.
När vi kom hem, gick jag över till Frida. Drack te och surra. Elton sov när jag kom hem, men vakna kort därefter..

I Måndags gjorde vi inte allt för mycket, myste mest! Var upp till Frida och fika (känns som att de händer ganska ofta nu, haha). På kvällen kom farmor/gammelfarmor och farfar/gammelfarfar och hämta mej. Lite efter 20 var vi hemma i Ljunga. Kika på film med mamma/mormor innan sängen kallade. Hade svårt att somna, var sjukt nervös!

I går, Tisdag, var första dagen på jobbet. Jag var så himla nervös, men så fort jag kom dit, kändes allt bra och jag slappna av! Dagen gick mycket fort och mycket bättre än förväntat. När jag kom hem till Ljunga, var jag helt slut. Somna på soffan ;) Resten av kvällen spendera jag och mamma/mormor i soffan, framför en film. Mys!

I dag har de gått lika bra som i går, på jobbet. Känns skitbra! Sluta vid 16, tog bussen hem till stan. Gick en sväng på stan medans jag vänta på Martin och Gina. Hitta en tröja, men ska byta den. Haha! Ska dock bara byta färg, känner att jag måste ha nått annat än bara svart.. Så, jag ska faktist slå till på en lila!
När jag kom hem stog pappa/morfar och Elton i dörren. Elton sken som en sol! Så underbart att se han :) Pappa/morfar var påväg på jobbet, så de blev bara en snabb kram och hejdå. Slängde i mej lite middag inna de blev mys och bus.
Hann inte med så mycket innan de var dags för gröt och nattning. Elton somna snällt, likaså jag ;) Elton har sovit sådär i kväll, hoppas på en bra natt iaf!

Roger kom precis hem, ska fråga om vi ska börja se en film eller om jag ska ge upp för dagen. Känner mej rätt seg och ont i huvudet har jag oxå, hmm!



Bilderna får bli i morron..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0