Mörkt


Har varit en seg dag i dag, mörkt och jävligt! Tycker knappt att de blir ljust alls på dagarna nu, jobbigt! På de sättet längtar jag tills snön kommer, då blir de iaf ljusare.

I dag har vi mys inne, hela dagen. Elton har sovit sådär, jag och Roger har kikat på film, Elton har matvägrat som vanligt, busat i massor, Elton har badat och sedan har vi busat och myst ännu mer!

I morron kommer mamma/mormor! Hon skulle fara vid 11, så hon hann gosa med Elton lite, innan vi far in till stan.
Jag och mamma/mormor ska ut och käka och sedan ska vi gå på bio. New Moon! Äntligen säger jag bara :) Har längtat så! Jag och mamma/mormor såg Twilight (första filmen) tidigare i veckan, vilket gjorde att vi längta ännu mera. Haha! Ska bli kul att umgås med mamma/mormor, var länge sedan vi hitta på nått, bara vi.




För någon vecka sedan, fick vi hem ett paket. Paketet innehöll en mössa, en Elton mössa! Superfin och Elton älska den direkt! :) Han ville ha på sej den på en gång!
(Mössan är 100 gånger snyggare i verkligheten, mycket klarare färger!)
Tycker verkligen ni ska kika in på bloggen där vi köpt den i från: Madebaycarran!


För ett tag sedan var jag med i en tävling hos Agnes, om en canvastavla.
Och jag vann! :) Mycket skoj!




Nu sover Elton igen, hoppas jag! Han sov väldigt oroligt när jag la ner han. Men han har inte gjort i från sej nåe mer ljud iaf.
Hoppas att han sover bra i kväll, jag orkar verkligen inte natta om igen. Och Roger är hos Choppa och kollar på hockey, så jag är ensam om kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0