Massa


Natten har varit väldigt orolig för Elton. I morse åt han bra med gröt iaf, utan protester. Och när jag och Roger skulle äta frukost, åt han massa även då! :) Skönt att de börja vända nu. För bara nån dag sedan, grina han så fort vi erbjöd han nått..

Har precis kollat på Ullared, alla prata ju om de och jag missa när de gick på tv. Tur att Kanal5 Play finns! ;)
Elton sover ute på balkongen, vaknar nog när som hällst. Han har sovit över en timme nu så.
När han vaknar ska vi fixa lunch, vad vet jag inte. Nått lätt bara!
Vi blir hemma även i dag, vågar inte riktigt ta ut Elton. Men Roger mår bra i dag, så de är på bättringsvägen.
I morron ska jag och lämna blod, sedan ska vi på Birsta och köpa present till Melker och Eddie. För på lördag ska vi fira Melker, han fyller år i morron, hela 10 år!

 

Ska passa på och ringa mamma/mormor medans Elton sover!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0