Filmen


Filmen (New Moon) ikväll var så jävla bra! :) Jag och mamma/mormor är supernöjda! Men nu längtar vi ännu mer till nästa film..
Har redan bestämt att vi ska se nästa film på bio! Så jag hoppas de går fort tills dess ;) 

Elton hade somnat jättesnällt ikväll. Dock vakna han till när jag kom hem, men somna om igen. Men han är så täppt i näsan, så han har jättesvårt att andas. Antar att natten kommer bli jobbig. Så egentligen borde jag ligga i sängen redan och ta vara på dom få timmarna med sömn, jag troligast får!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag såg första filmen i går..tänkte kolla vad de e alla pratar om..shit..jag e totalt fast o längtrar att komma iväg o se new moon!! kraam

2009-11-21 @ 21:41:35
URL: http://silvermoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0