Ända


Dagen börja mycket bra! Elton sov ändå till 08 (han somna 20 i går, vakna inte en gång, förrän 05:20 och kom till våran säng och sov vidare till 08. Underbart!), sedan klev han och pappa Roger upp. Jag fick ligga kvar och dra mej. Men när jag låg som bäst, ringde mamma/mormor. Hon skulle såklart gratta! :) Hon påminnde mej oxå om att jag glömt bort pappa/morfar i går kväll. Aaa! Shit!
Pappa/morfar ringde i går då jag var hos Frida och ville låna soffan i natt, självklart sa jag! Men, de hade jag nog glömt innan jag lämna Frida, så jag gick och la mej i går kväll, med mobilen på ljudlös. Så i natt hade pappa/morfar fått ringt och väckt Martin, så där sov han i natt. Hmm, bra samvete man fick då..

Men de fixa se ju iaf! Så i morse kom pappa/morfar :) Vi tog en promenad på lill Ica och handla frukost. Hem igen och tände lite ljus och käka supergod frukost.
Nu har pojkarna åkt på Birsta. Jag sa till Roger att jag inte ville ha nån present, men nu på morronen ångra han sej, haha! :) Så dom är där nu. Medans ska jag städa, men hamna här en snabbis. Ops!

Men nu ska jag faktist ta tag i städningen, fats innan ska jag slänga ihop tårtorna!

Kommentarer
Postat av: Sara å Wilmer

STORT GRATTIS på födelsedagen!!

Å du är INTE gammal, 22!!! Du är ju en barnrumpa ;-)

Grattiskram Sara Å Wilmer

2009-11-13 @ 13:14:02
Postat av: Nina

Stort grattis =)

Hoppas du haft en toppendag. Skönt att du fick sovmorgon också.

2009-11-13 @ 20:28:59
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Heidi

Grattis på födelsedagen = ) Kraaam

2009-11-13 @ 21:00:09
URL: http://silvermoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0