Värre




I går morse då jag vakna, var jag helt plötsligt tokförkyld.. Blev bara värre och värre under dagen och mot kvällen var jag helkonstig i kroppen och hade huvudvärk.
Lagomt tills jag äntligen hade somnat, vakna Elton och tokgrina.. Så mellan 01-02:30 var han vaken, mindre nöjd dessutom. Och Roger skulle vara chaufför åt Marcus, Rogers bror. Typiskt att de skulle vara mitt i allt.
Men när Elton tillslut somna sov han iaf sådär, lite oroligt. Vet inte vad klockan var, men tidigt ville Elton iaf ha morron.. Både jag och Roger var med död än levande. Nu börja de rätta till sej!
Är fortfarande jätte snorig, har huvudvärk och är allmänt seg i kroppen. Tänkte att jag ska ta en dusch så jag piggna till.
Elton sover just nu, Roger tog en tur med motorcykeln till Ljunga och jag sitter och äter ägg med kaviar :) haha!

I dag får vi se vad vi hittar på.. De är ju super fint väder ute, solen lyser men de blåser lite. Skulle vara skönt att komma ut, men vi får se hur jag och Elton mår under dagen.
Elton matvägrar fortfarande.. Vill varken ha gröt eller mat, frukt går sådär. Sover bra på dagarna men inte på nätterna. Hoppas att de är över snart! Jag är sjukt trött på dehära nu..

Prata med mamma nu på morronen, och de var ganska bra med Louise. Hon hade dock inte kunnat sova i natt. Men operationen i går hade gått bra och i går kväll fick hon komma hem.

Justja, på Tisdag åker jag och Elton hemöver till Ljunga igen. Jag och mamma ska äntligen gå den där jävla kursen innan jag kan börja övningsköra! Så nu ska de äntligen bli gjort. Jag vill verkligen ha körkort nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0