Toppen


Så, nu sover Elton!


Vi har haft en toppen dag! Elton hade tillomed en rätt okej natt, otroligt nog. De trodde vi ju inte, speciellt inte då kvällen blev som den blev. Men inte klagar vi för de inte! ;)
Elton sov ända till 03, fick bröstet och somna om direkt. Sedan vakna han inte förrän 05:30 och fick tutten och som ända till 07:15! Så länge ha han inte sovit på många månader, mycket skönt.
Sedan blev de en dusch för hela familjen, Elton sov och jag och Roger gjorde oss i ordning. Vid 11 kom Marith och Danne, precis lagomt tills Elton vakna! Så han fick lite kläder på kroppen och mat i magen. Sedan for vi, mot Sollefteå! En bit påvägen mötte vi upp farmor Ulla och Åke, blev en snabb fika i bilen och sedan vidare. Väl frame hos Eila, Rogers mormor, blev de mer kaffe för dom som ville. Sedan blev de massa fotografering på hög nivå!
När vi var klar med de, packa vi in oss i bilarna och for för att äta. Ulla bjöd på mat, tack tack! Åt så vi höll på spricka. Mätta i magen begav vi oss hemöver!
Hemma blev de mys för mej och Elton ute på balkongen, Roger for till Marith och Danne. Vi var självklart oxå välkomna, men vi var inte värst sugna på de i kväll. Utan vi såg fram emot soff mys på hemmaplan!
Mitt i balkongmyset ringde Frida, jag hade messat hon innan, och sa att dom var ute nu. Så vi gick ut och gunga ett tag! :) Tyvärr blåste de ganska mycket på bakgården, så de blev bara en lite stund. Men vi hann ju ses iaf! När vi kom in fick Elton gröt, jamas och sedan kika vi på Robinsson i sängen. Eller Elton somna precis när de börja, efter att han kämpat mot sömnen bra länge ;)
Nu sitter jag och halv kollar på Eurovision, hann precis slå på så jag fick se Sverige. Får se om jag hittar nått bättre att se eller om jag fortsätter se..



Elton hos mormor och morfar
(En gammal bild)



Nej pappa, jag har inte ätit glass..
(Oxå en gammal bild..)



Elton måste ju provköra faster Mariths nya bil



Elton passa även på att ställa sej i riktig krypställning för första gången, i Sollefteå och allt!



Kolla vad jag kan mamma!



Fyra generationer
Ulla, Eila, Elton och Roger



Pappa Roger, Faster Marith, Kusinen i magen och Elton



Mamma Helené, Pappa Roger, Elton, Gudfar Danne och Faster Marith med magen



Elton med pappa Rogers mormor - I dag!



Elton med pappa Rogers mormor - 080927



Elton är mätt i magen efter ost och skinksåsen med broccoli!



Elton och pappa busar



Påvägen hem! 2 minuter efter att vi knäppt kortet, sov prinsen :)



Elton i solen, hemma på balkongen :)



Gott med rån



Arvid var en riktig tröttis han



Sötnos!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0