Sovmorron




Japp, i dag fick sovmorron! :) Älskade Roger klev upp 06:30 med Elton och fixa allt som hör till mornarna, underbart! Jag fick sova ända till 08, vilket inte händer varje dag. Roger och Elton hade haft de super mysigt!
Natten har ändå vare helt okej, Elton har ätit 2 gånger. Grinat en gång, men inte hysteriskt. Så den får godkänt!

I dag när jag vakna hade vi inga planer alls. Men så fort jag kom ut på msn, så var dagen räddad! :) Först fråga Karla om vi ville med ut på promenad, dock hade Elton precis somna då.. Sedan hade tydligen Frida och Karla gaddat i hop sej, så nu ser planen ut att vi ska gå på promenad vid 11 och sedan ska vi på Ica och handla lunch, den ska vi äta ute på bakgården! :) Låter som en toppen plan!
Sedan ska vi och handla en massa mat i dag oxå, till mormor med spjälsänge (som måste slipas och målas) och även fixa en ny gasolkruka till mormor.

Men nu ska jag hjälpa Frida med nått, får se om jag klarar av de ;) haha






Busför!

I går kom jag på Elton, han har nu hittat till sin byrå i hallen. Den är super kul att öppna och kasta ur alla kläder som ligger där i! Så nu har han prövat alla lådor i hela lägenheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0