Natten




Elton sov ju sin första natt i spjälsängen, vilket gick helt okej ändå :) Han sov där till 01:45, utan ett ända ljud! Försökte få han att somna om där, men han börja grina efter några minuter när jag lagt mej.. Så då fick han komma till sängen, fick bröstet och somna om som en stock. Sov dessutom till 06:45! Alltså en jätte bra natt, skönt.
När vi vakna blev de frukost för hela bunten, sedan börja vi duscha och göra oss i ordning. Vid 11 for vi mot ByggMax, där vi skulle handla färg till stugan. Fick bli helt vanlig vit, tror de blir bäst! Sedan for vi på McDonalds och åt, Elton vägrade äta.. Han skulle bara ha mammas/mormors äpplen han. Fisunge! :) Efter de fick vi åka hem hit igen.. Vi hade ju glömt doppresenten, haha!

Klockan 13 började dopet, Elton sov igenom första halvan.. Prästen var kanon och flickan, mammas/mormors systers barn, alltså min kusin, fick namnen Nova Johanna. Efter dopet var de fika, på tok för mycket kakor och tårtor!
När dopet var över skjutsa mamma/mormor hem oss, dom for vidare till stugan. Men vi hann bara in jag och Elton, för sedan kom mormor/gammelmormor och hämta oss. Då for vill till Berit och hennes stuga, jättemysigt. Där bjöds de på mer fika, jag tacka dock nej. Duktiga jag! Fast jag hade ändå inte fått i mej nåt..
När vi kom hem, gick vi direkt ut och fika med Frida, Arvid, CH och en kompis till CH (kommer dock inte ihåg namnet på killen, hmm..). Efter fikat hann vi bara in så var de dags för gröt och jamas för Sir Elton! Fick dock bara i han en halv portion.. Sedan somna han super snällt!, vid 19:30 Men, han vakna när jag klev upp ur sängen igen.. Så han var vaken till 20:30 och soman som en stock! Nu ligger han i våran säng, väl "omkuddad". Han måste ju hålla mamma sällskap i natt! Vill inte sova själv, så i natt skippar vi spjälsängen. Där kan han sova sedan ;)

Nu ska jag fortsätta på min melon, min choklad och min Coca Cola. En film kanske jag ska se oxå, om jag inte har nått nytt DH avsnitt på datorn..


Söt Elton sover!



Melker och Louise
(Skit dålig kvalite, efter ett tag såg vi att de var ett stort fingeravtryck på linsen..)



Jag och mamma
(Haha)



Gammelmormor och Elton
(Elton fick låna en keps av Berit, då vi glömt hans hemma..Tack!)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tack så mycket :)

Måste bara fråga, visst är det du som är på den bilden länst upp på första sidan?

om det är det då måste du gått ner bra mycket i vikt va? Eller? :)

2010-02-05 @ 18:58:59
URL: http://mammaangiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0