Min




Min mormor är verkligen den bästa mormorn i hela världen, hon är helt oslagbar!
TACK!!!







I kväll har mormor varit här, fikat och pratat skit :) Mysigt som vanligt! Annars i dag har vi inte gjort mycket.. Jag och Elton har städat, vikt tvätt och gosat. När pappa Roger kom hem från besiktningen (motorcykeln gick rakt igenom..) gick vi på Ica alla tre. Handla lite mjölk och matlagningsgrädde. Hem och laga mat, i dag fick de bli ungsbakadfalukorv med hemmagjord potatismos. Mycket gott blev de!
Elton somna dom en klubbad säl i kväll. De tog inte änns 5 minuter att natta. Men inte så konstigt, då han är van och sova 1½ - 2 timmar efter varje måltid och bara har sovit 2½ timme totalt i dag.. Vi kan ju bara hoppas att han sover bra i natt! Dock brukar de inte funka ändå..

Nu ska jag och Roger mysa i soffan, kika på Färjan2 och Spårlöst. Som alltid på Måndagar! Sedan blir de nog en tidig kväll i kväll. Känns som att en stor sten har släppt nu, så nu kanske man kan soman utan massa tankar kring allt.



Jag älskar min familj, dom är oslagbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0