Första


Nu skiter jag i att bloggen ser ut som den gör :) Jag kör här ändå!



Elton sov rätt okej i natt, faktiskt! Så skönt att han gjorde de då Roger var borta. Dock ville han kliva upp 05:30, som vanligt.. Då blev de gröt och kort där efter blev prinsen trött igen. Även jag passa på och sova, tror vi sov lite över 2 timmar. När vi vakna hade Roger kommit hem, så då blev de en väldig tidig lunch. Sedan klädde vi på oss och for till familjen Byström. Där bjöds de på fika och skitsnack, trevligt som vanligt!
Elton var superduper trött, så han somna i bilen och fick fortsätta sov i bilstolen då vi kom hem. Sov lite över 2 timmar även då, lillfisen!
Mat och lite bus för prinsen, sedan fick vi finbesök, av tant Malin! :) Alltid lika trevligt då hon kommer. Vi laga middag, fika och prata om allt mellan himmel och jord!
Elton fick despans och vara upp lite längre än vanligt. Så när Malin for lite före 21, somna han så snällt så! Nu ligger han och sussar så sött. Roger är och kör motorcykel, Louise sms:ar och jag kollar med ena ögat på Criminal Minds. Ska återgå till de nu!

Elton läser bok med Malin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0