Borde




Egentligen borde jag sova nu! Men, jag är varken trött eller har lust att gå och lägga mej.. Så här sitter jag och nöter på tangenterna medans jag lyssnar på tv:n. Elton har inte vaknat en ända gång hittills, super skönt! Hoppas att han fortsätter så här bra hela natten.
Prata med Roger förut, han skulle tydligen komma hem. Men efter några öl hör inte Roger Elton, så han är inte till så stor hjälp ändå ;) Och känner jag han rätt, så hamnar han nog på soffan, haha!



Nää, jag ska iaf borsta tänderna så jag är klar för sängen när jag känner för de..




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack=) Din var jätte fin din oxå=)

2009-05-17 @ 06:57:27
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0