Bränd



Så här bränd har jag inte varit i hela mitt liv, helt sjukt! Jag är röd som en tomat och de gör ont som om nån skulle stå och gnugga med slippapper på mej, över hela kroppen! Ojojoj, säger jag bara..

Men, dagen har varit så himla bra! Den bästa på länge, så mysigt!
Vid 11 tog vi fårt pick och pack och traska mot Malandsbadet, en bit bortanför oss. Solen lyste och inte ett ända moln på hela himlen, så förblev de hela dagen oxå!
Första som hände när vi kom dit, var att tjejen (som inte kan ha varit äldre än 15) fråga Roger om de var en vuxen och 3 barn. Haha! Hon trodde även att jag var barn? Rogers barn dessutom.. Men jag upplyste hon snabbt om att jag faktist fyller 22 i år! Men vi fick gå in som en familj ändå, så Martin (som är 19) är tydligen oxå barn, Rogers barn ;) Elton lika så! Men men, de är nått vi har att skratta åt i evigheter!
Sedan kom även familjen Byström. Så i dag har de bara varit bad och sol för oss, helt underbart! Elton har badat som en tok, han har plaskat, druckit halva poolen och lyst som en sol hela dagen! Han har varit hur snäll som hällst, inte sagt ett ord. En ängel! Han är så duktig våran lilla prins.
När Martin for för att åka på arbetsförmedlingen, tog han även upp Gina på vägen tillbaks. Då blev de ännu med bad! När vi gav upp för dagen, klockan 17, gick vi bara hem och gav Elton middag och fixa våran. Ut igen och grilla! Och vid 19 gav vi upp helt, då gick vi in så Elton skulle få gröt, jamas och sova. Vilket han gör nu, han slockna på 2 sekunder! Inte så konstigt då vi varit ute exakt hela dagen :)
Roger, Martin och Gina är på Ica Maxi och handlar kattmat, när dom kommer hem ska vi ut på balkongen och spela Yatsy!

                                                   Fler såna här dagar, tack!

I morron far vi mot Sandnäset och hyr stuga, med mamma/mormor och pappa/morfar +alla syskonen. Ska bli superduper mysigt! Blir borta hela helgen. Sedan far jag med dom hem till Ljunga, för på Tisdag morron ska jag gå en kurs på körskolan, far hem med mamma/mormor på Tisdag eftermiddag. Och som de ser ut nu, så stannar Elton hemma med pappa Roger :)

Nej, nu ska jag ta en kall dusch och smörja in min onda kropp!

Kommentarer
Postat av: Kvack

Aj aj aj det som gör så ont att bränna sig.

2009-06-26 @ 12:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0