Tid



Nu sover Elton, tillslut! Tog en himla tid, han snurra runt och ville inte alls varva ner.. Men vi sov ju 1½ timme på eftermiddagen oxå, så de lär ju vara därför.
Prata nyss med mamma/mormor, prata om Midsommar, som vi ska fira uppe i stugan :) Med hela familjen, ska bli super skönt! Har inte varit dit på över 2 år nu.. Förra året var jag ju höggravid på sommaren, och tanken på att sova trångt (då hade vi inte fått till stugan än), med en massa knott och mygg, vara långt ut i skogen när jag skulle ha vilken dag som hällst, var inte alls så lockande ;) Men nu, nu längtar jag som en tok dit! Pappa/morfar och Roger ska åka upp redan på Torsdag och få dit dom sista listerna, få upp sängarna och fixa lite. Sedan åker resten dit på Fredag!



Annars i veckan har vi inga planer alls. Roger ska jobba natt Sön, Mån, Tis och onsdag. Sedan jobbar han dag på Torsdag, så vi ses inte mycket i veckan.. Hatar när Roger jobbar nätter, verkligen!
Vi får väl se vad jag och Elton hittar på. Vi hoppas iaf på finväder, så vi kan vara ute och gunga! Dock blir de själva, då Frida och Arvid har farit på lång semester nu :/ Så tråkigt! Dom ska typ vara borta hela sommaren..



Nu ska jag ta fram godisskålen sedan i går, kolla om vi har nån bra film och sedan slänga mej raklång på soffan! Njuta av att de är städat och tyst ;)


Elton äter majsbågar



Ta själv är ett måste!



Kolla mamma, jag tog 2!



Är de okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0