Precis



I går hade vi en supermysig dag! Precis innan vi hann gå till Emilie och Stella, kom mamma/mormor och pappa/morfar. Så dom hann snusa lite på Elton :) Dock kom vi sent till Emilie och Stella, Sorry för de!
Väl hos Emilie satt vi ute och njöt av solen och värmen. De bjöds även på sjukt god rabarberpaj! Även Maria och Casper kom ut. Mycket trevligt att komma ut och träffa folk, tack för sällskapet :)
När vi kom hem hann vi bara packa om, sedan for vi till mormor/gammelmormor. Där grilla vi och njöt åter igen av solen! Elton somna helt utslagen i vagnen, på 2 sekunder. Han hade inte sovit alls på dagen.. Så lite efter 18 vakna han, kanske inte allt för bra. Men men!
Vid 19 var vi hemma igen, fick gröt och jamas. Försökte natta då, men Elton var så uppe i varv och inte alls trött. Så vi klev upp i stället! Elton hade bus i hela kroppen och var så glad :)
Klockan 21 gav han upp, efter många om och men, och slog igen ögongen. Jag och Roger kikade då på film och myste i soffan resten av kvällen. Jag slockna även där. Tror vi förflytta oss till sängen lite efter 23, kanske..

Bilder från dagen kommer senare



I dag får vi se vad vi hittar på. Roger tog precis cykeln och kolla in badet och priset, här nedan för. Får se om vi kanske tar en promenad dit. Blåser dock ute, men de verkar vara jätte varmt ändå! Jaja, de visar sej :)

Nu har vi iaf fått i oss lite frukost, Elton springer runt i gåstolen och snor allt han når, haha! Han ska nog snart sova igen. Men jag skippar nog de i dag. Elton sov faktist ganska okej i natt och sov ända till 07:30 i morse, mycket skönt! Tänk om han kunde fortsätta med de oxå, jag skulle ge vad som helst för de!

Men nu ska jag snusa lite på min skrutt innan han ska sova igen!

Kommentarer
Postat av: Kvack

Vad skönt för er med en hyfsat bra natt.

2009-06-24 @ 12:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0