Okej




Natten har varit rätt okej, Elton har ätit ganska mycket. Men somnar ju alltid om ganska fort, så de är godkänt! Dock vakna han i morse då Roger kom hem från jobbet och hade glömt att stänga av ringsingnalen på sin mobil.. Så, innan 06 slog prinsen upp sina ögon och tänkte inte somna om. Jobbigt då jag var vaken ganska länge i går kväll, fastna i massa avsnitt av Greys. Men men!
I dag har vi inte gjort mycket alls. Roger och Elton har mest sovit hela dagen och jag har gått runt i myskläder hela dagen. Nu på kvällen har vi varit på Ica Maxi och handla godis med Frida och Arvid! :) Dock hade Roger tagit med mitt bankomatkort då han skulle köpa bröd tidigare i dag.. Men, snälla Frida la ut pengar. Tack tack!

Roger är åter igen och jobbar, Elton sover och somnade hur snällt som hällst efter en portion gröt. Men han lurade mej! Han sov med ögonen helt öppen! Han har ju alltid sovit med halvöppna ögon, men aldrig sådär mycket. Jag trodde att han var vaken, men efter ett tag viffta jag med fingrarna framför han och han reagera inte :) haha! Så han kan ju ha sovit ett bra tag innan jag fatta de..

Nu är godisskålen fyld, de står en kall Coca Cola på bordet och jag har en massa avsnitt av Greys som väntar på mej! Ska bara bjuda på lite bilder först..

Morronmys för nån dag sedan!



Elton hittade mammas mobil..



En lycklig skotjuv :)



Måste smaka!



Elton och Arvid dela kundvagn i dag ;)



Elton i sin påskpresent han fick av mormor/gammelmormor :)










Kommentarer
Postat av: Tina

Va fin han är, Elton. :-)

2009-06-06 @ 10:51:22
URL: http://www.troll.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0