Måste




Måste vara nåe fel på datorn, får varken in bilderna från mobilen eller kameran.. Även fast de står att dom är kopplad till datorn, finns dom inte i datorn(?!) Jaja, så i dag blir de en mycket kort bloggning och bilderna kommer förhoppningsvis i morron! Om jag nu får till de..



Vi har haft en mysig dag i dag! Dock var natten inte värst mysig, mycket dålig faktiskt Tidig morron, i dag oxå. Men, vi sov alla tre, några timmar på förmiddagen! Sedan tog vi en dusch jag och Elton, mycket mysigt! Vid lunch kom mamma/mormor, pappa/morfar, Martin och Gina hit och luncha med oss. Älskar min familj!
När dom for, la vi oss igen. Sov då några timmar oxå. När vi vakna blev de en promenad med Frida och Arvid till pizzerian, tog med oss maten hem till oss och käka här. När vi ätit klart blev de bus på golvet med prinsarna! Mycket trevligt, som vanligt :)
Lite efter 18 och en kräks på mej av Arvid, gick våra underbara grannar hem till sej ;) Då fixa vi disken, hoppa i jamasen och käka gröt. Nyss nattat Elton, somna super snällt. Skönt!
Jag ska bara plocka i hop efter dagen, sedan ska jag se på några avsnitt av Greys. Älskade Roger jobbar natt, så tråkigt :/ Men, de går faktiskt bättre än jag trott. Dock lär jag nog inte tycka de i morronbitti då Elton vaknar, på tok för tidigt säkert ;)

Nej, städningen väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0