Less




Jag är så less nu, jag hatar dåliga nätter! Elton har ätit, gråtit och vridit sej igenom hela natten. Vaknar tidigt och vill inte somna om.. Gröten går knappt i på mornarna och de är en kamp att få han att gapa. Inte änns efter gröten, de lilla han nu får i sej, är han nöjd. Nej, utan gå ska de gnällas och ordet mamma upprepas 7000 miljoner gånger..
Nätterna måste bli bättre, snarast. Hällst innan jag går under! För hur mycket jag än sover på dagarna, är jag lika sjukt trött ändå. Jag behöver min nattsömn! Och Elton oxå för den delen..

Just nu sitter han i gåstolen, inte allt för nöjd men så nöjd som de bara går, med en kille som är missnöjd med de mesta.. Ett (dåligt) försök till att få han trött, så vi kan sova igen! När vi vaknar hoppas jag att humöret är bättre, för oss båda..

Gnällig värre blev de!




Kommentarer
Postat av: Kvack

Vad tråkigt att inte nätterna blir bra för er. Tycker så synd om er. Styrkekramar iallafall.

2009-06-14 @ 09:23:10
Postat av: Nina

Håll ut så vänder det nog snart...

2009-06-14 @ 16:20:15
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: mli

Hojta bara till ifall du har tråkigt och vill ha någon att umgås med! :) Jag är en äcklig bra lyssnare bara så du vet! :) Kämpa på, du klarar det här och det vet du! Du är en jätte duktig Mamma!!

2009-06-14 @ 22:54:55
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0