Jobbiga




De har varit ett par jobbiga dagar nu, men vi försöker verkligen göra de bästa av de!

                                                                 Att ett dumt beslut, kan göra så mycket..

I går var vi ute och myste mest hela dagen, så mysigt! I dag tänkte vi göra desamma. Men när vi väl var klara för att gå ut, hade solen gett upp och regnet öste ner.. Så, vi blev inne i dag i stället. Gjorde hemmagjord pizza, sova och kika på tv.
Nu sover Elton, dock oroligt.. Är alltid så nu förtiden. Han sover dåligt på både kvällarna och nätterna, så jobbigt för oss alla tre.

I morron ska jag och Elton ta oss i kragen och träffa lite folk! Emilie skrev och fråga förut om vi skulle komma och umgås lite, äta rabarberpaj och njuta av solen :) Om den nu dyker upp, annars myser vi inne! Så de är lite av planerna i morron iaf..
Prata med mormor/gammelmormor nyss, hon skulle kika in i morron efter jobbet. Hon har tvättat en massa tvätt åt oss, hon är bara för snäll! Var mycket behövligt då vi inte tvättat på 1 månad.. Ingen av oss hade några rena kläder, skoj.
Nu ska jag återgå till min älskade och filmen!

Ta inte åt er av att jag inte orkar prata, de är inge illa mena! Jag orkar bara inte..

                                                      KÄRLEK!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0