Inga




Blir inga bilder i dag häller, för nu är jag och Elton hos mamma/mormor och pappa/morfar :) Blev bara så, var inte menat alls.. Var ju egentligen menat att Roger skulle vara ledig restan av veckan, men åkte på mer jobb i dag redan. Och då Elton haft en skit natt åter igen och jag sovit sämre än sämst, bestämde vi oss att åka. Mamma/mormor var redan nere i stan, så hon kom glatt och hämta oss :)

Just nu nattar mamma/mormor Elton, blev lite sent i dag. Men vi tog en kvällspromenad, såg helknasiga ut :) haha! Elton i vagnen och mamma/mormor körde han +att hon hade Yizza i ena handen (och Yizza fick nåe tokryck och drog som bara den..), jag körde Lojsan i rullstolen (hon har ju brytit foten), som för övrigt var helknasig, då ena handtaget inte gick att få upp. Vi såg inte kloka ut! :) Men, vi fick motion iaf..

Elton ska nog sova med mamma/mormor i natt, så jag får sova. Beror på hur jag känner för de, känns knasigt att inte ha han brevid mej. Men de vore skönt med lite sammanhängande sömn! Vi får se hur kvällen slutar..

När vi kommer hem vet vi inte än, senast Torsdag iaf. Då ska jag hjälpa mormor/gammelmormor med de som ska fixas till studenten. Min lillebror Martin, tar ju studenten på Fredag. Helsjukt, tyckte nyss jag tog studenten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0