Bök



Natten har varit jobbig, massa grin och bök.. Dessutom vakna Elton klockan 04 och ville ha morron, men då sa vi nej. Han somna tack och lov om, men vakna igen 05.. Tänkte kliva upp med han, men han somna om! Och sov till 06:30, så skönt :) Var dock lika trött då, men de känns ju bättre iaf..

Just nu kör han vilt omkring i gåstolen, drar i allt, öppnar lådorna i hallen och drar ut sina kläder, drar ut kablar och är allmänt härlig ;) Jag väntar på att han ska bli trött, så han kan sova och jag äta en efterlängtad frukost!

Måste bara berätta! I morse vid gröten fick Elton en egen sked och skål, då han annars vägrar äta gröten. Med vilja, medans han kolla på mej, slängde han ner skeden, skålen och sin pipmugg på golvet. Jag sa i från, att så får man inte göra och såg super allvarlig ut (iaf så gott de gick..). Då tar fisungen och plockar fram dom där för söta hundvalpsögongen och vinkar, vilket han vet att jag inte kan motstå. Han är ju så jävla söt när han vinkar och flinar med hela ansiktet! Så, hur kan man vara "arg" när han gör så? haha! Han vet precis hur man ska göra..

Nej, nu måste jag käka frukost ändå. Magen skriker!

Kommentarer
Postat av: mia

hallå! Hoppas allt är bra med dig/er! Tänkte bara att ja skulle berätta att ja ska till sundsvall på gatufesten.. Kankse vi kan träffas någon dag då? Vore så himla skoj o träffa dig!! =) saknar dig. kram kram

2009-06-23 @ 08:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0