Bilder


Elton provkör moster Louises rullstol ;)



Kvällsmys med morfar



Elton och Arvid busar på golvet



Självklart ska dom ha samma leksak ;)



Arvid visade lite kärlek till ankan (som fick namnet Anik av Frida, haha)







Mys!







Martins skylt!



Student fina



Elton i sina nya byxor, tröja och skor :)











Han ser sej själv i spegeln, haha :)







Elton och mamma/mormor kikar efter Martin på trappan



Väntar på att Martin ska komma..



Mamma/mormor och Isabelle



Äntligen fri och litte smått lullig ;)







Martins klass - ENV



Försöker få upp champagnen, gick sådär..



Mitt i allt oljud, somna Elton







Jag tyckte deras skylt var bäst! :)



Hos mormor/gammelmormor för lite mat, paketöppning och vilning inför kvällen



Elton skåla med morbror Martin han med!



Skål för Martin!







Paketöppning



Och slutligen: resultatet på mitt hår


Kommentarer
Postat av: Nina

Japp vi var på studenten igår. Vi tittade på Antes syrra. Jag såg inte dig men det var ju så himla mycket folk.



Jorå vi mår bra, är nog mest chockade...

2009-06-13 @ 16:30:17
URL: http://thepioneer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0