11 månader



I dag blir våran prins hela 11 månader, otroligt! Om en månad fyller han 1år, ett helt år! Jag har ångest över hur fort tiden går..

Just nu sover lilleman, vilket han har gjort i över 2½ timme. Han kanske tror att de är natt? Eller så är han bara slut, vilket inte vore så konsigt, de är ju inte lungt en ända stund på dagarna..
I dag har vi varit och bada, Elton oxå! Dock i poolen han fått av mamma/mormor och pappa/morfar. Vet inte varför, man han gillar inte att bada i sjön/ån :) Men de funkar lika bra i poolen! Han verkligen älskar vatten.

Prata med Jenny för en stund sedan, dom skulle hit nästa vecka! Så då hoppas vi på bra väder så vi kan hitta på nåe skoj ute :)

Nu ska jag hänga ut tvätten och slänga in en ny! I kväll blir de kubb och mys, i morron ska jag på kurs mellan 09-12. Inte alls taggad..

Kommentarer
Postat av: Kvack

Dom timmarna på kursen går jättesnabbt, trodde det inte själv förrän jag själv var på kursen. Man började, pratade lite, kolla lite film, fika sen var det slut. Så det kommer gå jättebra sen är det bara ut och köra.

2009-06-29 @ 23:51:19
Postat av: Tina

Grattis till Elton!

2009-06-30 @ 09:27:57
URL: http://www.troll.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0