Väder



Vi har haft en kanon dag med kanon väder i dag, helt underbart! :) Vid 12 kom Martin hit, vi fikade och sedan fixa vi i ordning oss för att sedan packa in oss i bilen. När allt var klart, for vi först till Birsta och droppa av Roger, han skulle fixa några papper. Jag, Martin och Elton lämnade bilen hos Martin och tog sedan vagnen och en promenad ner på stan, till gatufesten! Där mötte vi upp mamma/mormor, pappa/morfar, Louise, Melker och Jesper.
Första vi fick göra var att köpa solskyddskräm åt Elton, då vi totalt glömt bort de.. Kul med 150 spän åt helvete.
Sedan blev de mat, musik och massa gott och dricka! Elton har varit hur snäll som hällst i dag, han har bara finat och charmat hela omgivningen :) Sov som en prins oxå, med sina nya hörselskydd!
Jag och Elton for hem så vi var hemma 19, Roger lämna vi kvar. Väl hemma blev de gröt, ingen jamas och nattning. Nattningen tog över 1½ timme.. Har gjort de några kvällar i rad nu, säkert för värmen. Hoppas iaf att han sover okej i natt, för jag är sjukt seg efter alla dåliga nätter nu.

Nu ska jag äta klart mina jordbuggar med grädde, sedan ska jag försöka fixa till lite bilder. Har sjukt många, så vi får se hur många jag hinner med i kväll, tänkte hinna se en film oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0