Rolig



Måste berätta en rolig sak! :)

Nu tror jag att Roger har varit allas! För några år sedan, kanske 4-5, var Roger med mej till läkaren (hade nageltrång..). Läkaren kom in i rummet, gjorde de han skulle och när han nästan var klar, kläcker han ur sej: Du får skylla smärtan på pappa, och kollar på Roger! Så, från att vara min sambo/partner/kille/karl så blev han min pappa. Läkaren ursäkta sej 100 gånger innan han snabbt kilade ut. Första Roger sa: Nu ska jag hem och raka mej!
Innan vi hann gå, kom läkaren igen och ursäkta så himla mycket!

(Lite senare var jag tillbaks igen med nageltrång, självklart fick jag samma läkare.. Dock var min riktiga pappa med då! Läkaren frågade lite försiktigt om jag hade med mej pappa denna gång..)

Nästa gång, för några år sedan, var Roger med min mamma till kotknackaren. Där fick han bli mammas man!

En annan gång var Roger med min pappa och Melker på sjukhuset, då fick nån för sej att dom var ett par, Roger och pappa.

Sedan har han varit pappa till alla: Mej, Martin, Louise, Melker och Gina. Ett flertal gånger!

Men, i dag var nog "värst"! Roger träffa en gammal klasskompis, dom stog och prata om klassträffen som var för ett tag sedan. Roger står då med min mormor (alltså Eltons gammelmormor!) och Elton sovandes i barnvagnen. Klasskompisen frågar då om de här (min mormor) är Rogers fru!

Roligt hur de kan bli! Mindre roligt för Roger ;) haha!

Kommentarer
Postat av: Elin. L

Haha, han har det inte lätt din Roger. hoppas han inte tar det för hårt och gör som dig, skrattar åt situationen! =) hoppas allt är bra med dig och lilla familjen! =) kram kram Elin. L (9B) ;)

2009-07-02 @ 09:25:58
Postat av: Socka

2009-07-03 @ 14:30:28
Postat av: wictoria

haha ja tycker riktigt synd om Roger. De kan då inte vara lätt för han int. Han ser ju inge gammal alls ut jö.

2009-07-04 @ 00:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0